Tuesday, June 19, 2007

Meme Time - Again

Found this on Dazd’s page. I wasn’t tagged and ain’t tagging any one. Feel free to do this meme, if you answer it, let me know, I’d like to read it. If you want (don’t have a blog) feel free to answer in the comments.



WERE YOU NAMED AFTER ANYONE?
Nope

WHEN WAS THE LAST TIME YOU CRIED?
Memorial weekend.

DO YOU LIKE YOUR HANDWRITING?
No

WHAT IS YOUR FAVORITE LUNCH MEAT?
Roast beef

DO YOU HAVE KIDS?
Yep

IF YOU WERE ANOTHER PERSON WOULD YOU BE FRIENDS WITH YOU?
Huh? Probably not, two people just like me… Isn’t that like a paradoxical impossibility?

DO YOU USE SARCASM A LOT?
No never…

DO YOU STILL HAVE YOUR TONSILS?
Yep

WOULD YOU BUNGEE JUMP?
In a heart beat, and para-sail, and cliff-jump and parachute out of a plane

WHAT IS YOUR FAVORITE CEREAL?
I’m allergic to milk, I don’t eat cereal.

DO YOU UNTIE YOUR SHOES WHEN YOU TAKE THEM OFF?
Most of the time

DO YOU THINK YOU ARE STRONG?
No

WHAT IS YOUR FAVORITE ICE CREAM?
Cookie dough

WHAT IS THE FIRST THING YOU NOTICE ABOUT PEOPLE?
Sincerity in their smile and demeanor

RED OR PINK?
Red

WHAT IS THE LEAST FAVORITE THING ABOUT YOURSELF?
weight, lack of physical fitness

WHO DO YOU MISS THE MOST?
My parents

WHAT COLOR PANTS AND SHOES ARE YOU WEARING?
Black and brown

WHAT WAS THE LAST THING YOU ATE?
Cinnamon pop-tart

WHAT ARE YOU LISTENING TO RIGHT NOW?
Some stupid commercial for Michigan

IF YOU WHERE A CRAYON, WHAT COLOR WOULD YOU BE?
Silver

FAVORITE SMELLS?
Steaks on the grill

WHO WAS THE LAST PERSON YOU TALKED TO ON THE PHONE?
Director of engineering

FAVORITE SPORTS TO WATCH?
Steelers football

HAIR COLOR[S]?
Blonde/red

EYE COLOR?
Blue

DO YOU WEAR CONTACTS?
Yep, since I was 16

FAVORITE FOOD?
southern style veggies

SCARY MOVIES OR HAPPY ENDINGS?
Happy Endings

LAST MOVIE YOU WATCHED?
Ghost Rider

WHAT COLOR SHIRT ARE YOU WEARING?
Blue and white striped

SUMMER OR WINTER?
Winter

HUGS OR KISSES?
Kisses

FAVORITE DESSERT?
Chocolate pie like grandmother made, my mom’s is close. I’ve never seen it anywhere.

MOST LIKELY TO RESPOND?
Didn’t ask any one

LEAST LIKELY TO RESPOND?
Any one that doesn’t read my blog…

WHAT BOOK ARE YOU READING NOW?
I’ve started one, it’s on my night stand. I haven’t’ read it in so long I don’t remember the title.

WHAT IS ON YOUR MOUSE PAD?
“Square D Lighting Control – UNcomplicated.
The parent company’s propaganda.

WHAT DID YOU WATCH ON T.V. LAST NIGHT?
Mythbusters – Hollywood grenade myths (DVRed from earlier in the week)

FAVORITE SOUND[S]?
a pack/gang/gaggle/?? of Harley’s ‘getting it’ down the street
a talkative mocking bird – mother nature’s smart ass

ROLLING STONES OR BEATLES?
Neither

WHAT IS THE FARTHEST YOU HAVE BEEN FROM HOME?
Ayr and Edinburgh, Scotland

DO YOU HAVE A SPECIAL TALENT?
Nah, just one in a million
In the US there are 302 million people, so there are 302 people just like me…

WHERE WERE YOU BORN?
St. Mary’s Hospital for Women, Pittsburgh, PA

WHOSE ANSWERS ARE YOU LOOKING FORWARD TO GETTING BACK?
Ummm, not e-mailed so… N/A.



These are answers to another meme started recently… If you know the meme great. My answers are straight forward. If you don’t know the meme… well… what you don’t know won’t hurt.


No – usually hanging on to hard… it’s a rough ride sometimes…

A towel

Other parts

A towel

Wait for it…

No comment

Don’t care, just don’t kiss me…

No

12 comments:

Dazd said...

"DO YOU USE SARCASM A LOT?
No never…"

**cough** Sorry, something got caught in my throat.

LL said...

ROFLMAO!! I can't believe you're sooooooo dodging the point of that meme. *grin*

DNR said...

Somebody get dazed a blog-o- Heimlich maneuver!!! (LOL!!!)

LL - So, guess I'm chicken shit. At lease I answered it... right?

dragonlady474 said...

Oh man, you've been to Scotland?? ::sigh::

LL said...

I just think it's funny that the whole point of the meme is to let your readers know some deep down personal shit about ya, and you didn't tell them the questions. I'm sure they are wondering exactly WTF those cryptic answers mean. hahahaha

You're so sneaky.

DNR said...

Let me put it this way… some of my readers are co-workers and they don’t need to know. Those of YOU that know the meme will know the questions.

Freddie said...

Woohoo! Issue appears to have been resolved.

That makes me happy!

DNR said...

dragonlady474 - Yep. for a whole summer. Left in early June and returned after Labor Day. I was 14.

Freddie - good. Really makes me think it is your temp internet cache. E-mail me and I'll explain how to clear it.

Tanie said...

Winter??? But isn't it better on the Harley in the Summer? See you do learn things about people in these things.....Scotland eh? And as for the silver crayon.........

Freddie said...

I'm pretty sure I empty that daily (is it the same as Temp Internet files?).

Like I said at my place, don't put all your pics in draft on my account. I'll find a way to get here.

DNR said...

Tanie – I just like the cold weather months, besides, Between Dec 2 and Jan 2 this year (my first month with the new bike) I put on almost 2,000 miles (3,218 Km)

Freddie – “Tools, Internet Options, Delete Files” for IE6. I have IE7 at home, it is a lilttle different if I remember correctly. All pic posts are back.

Dirk_Star said...

Felicia and I are enjoying the new baby so much. Micah is a joy to spend time with and we could not have asked for a baby with a better attitude.

How are things with you?

Give a shout out?